Home > Over ons > Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent en een klacht hebt. Wij vragen je om deze klacht te bespreken met de betrokken medewerker. Indien dit gesprek geen oplossing brengt, kun je contact opnemen met de afdeling Planning en Service. De medewerker bekijkt dan door wie de klacht het beste in behandeling kan worden genomen.

Mocht de klacht daarna nog niet naar tevredenheid zijn afgehandeld dan kun je je schriftelijk wenden tot de interne onafhankelijke Klachtencommissie,
Welkom Kraamzorg Aldetiendstraat 23 5402 ZC Uden. In laatste instantie kun je terecht bij de landelijke Geschillencommissie: Verpleging Verzorging en Geboortezorg.

 


Wij helpen je graag met een warm welkom.

Onze 10 pluspunten

Lees verder

Welkom baby's!

Lees verder

Samenwerkingen

Lees verder

Onze cursussen

Lees verder

Onze extra’s

Lees verder

Aanmelden

Klik hier